Never Change!
In 2008 the graduating class of North Meadows High School had their senior year cut short due to a disastrous tornado. Now in their mid 30's they're being forced to return home and finish high school once and for all. Old flames, second chances, this is what nightmares are made of... this is a hard comedy.