Get Real
Get Real is a weekly show that dives into the Hulu realityverse, bringing together stars from the most talked about unscripted hits streaming on Hulu. Each episode features unfiltered conversations with beloved personalities and celebrity guests unpacking drama, viral moments, and the stories fans cannot stop talking about.
Get Real is a weekly show that dives deep into the Hulu realityverse, bringing together stars from some of the most talked-about unscripted hits streaming on Hulu. Each episode will feature unfiltered conversations with fan-favorite reality personalities and celebrity guests as they unpack the latest drama, revisit viral moments, and give fans unprecedented, real-time access to the stories and personalities everyone is buzzing about.