Escape From Loch Ness: Saving a WWII Icon
When a historic WWII seaplane, one of the most influential of its time, becomes stranded in the notorious waters of Loch Ness, a race against time begins. This film follows the dramatic efforts to rescue this iconic aircraft from the depths before it's lost forever.