Travis Barker: Louder Than Fear
After surviving a devastating plane crash that nearly took his life, legendary and electrifying drummer Travis Barker embarks on a raw and redemptive journey. An intimate portrait of the man behind the tattoos who transformed pain into power.
Once a trash collector in Laguna Beach, his life changed when he stepped in as a replacement for Blink-182’s drummer — igniting a meteoric rise that would make him the driving pulse of a generation. Yet beneath the spectacle of fame, the film reveals a complex man battling pain, grief and the thin line between survival and surrender.
Featuring appearances from collaborators, cultural icons, and those closest to him including MGK, Kourtney Kardashian-Barker, and Lil Wayne, this is the story of the man behind the tattoos. A tribute to those who keep going when the music almost stops.