Legend of The Crystal Skulls
For over a century, life-sized crystal skulls baffled the world, with legends of Mayan origins and mystical powers. This film unravels the myth, following researchers as they use modern science to expose the skulls as elaborate 19th-century fakes in a fascinating tale of myth, deception, and science.