Hedhehog Spikiney
Spikiney is a hardworking and altruistic hedgehog who runs a soup kitchen for the needy community. The food disappears one winter night, endangering their existence. Spikiney’s friends - the old monkey with a cane, the orphan squirrel, a strayed bird, and the beaver with a rubber flipper for a tail - bravely join him on the quest to find the stolen food.
Spikiney is a hardworking and altruistic hedgehog who runs a soup kitchen for the needy community. The food disappears one winter night, endangering their existence. Spikiney’s friends - the old monkey with a cane, the orphan squirrel, a strayed bird, and the beaver with a rubber flipper for a tail - bravely join him on the quest to find the stolen food. They suspect a monster is the thief. The trail takes them to the ominous cave, where they need to bravely confront the monster.