Notting Hill
William Thacker is a bookshop owner in the heart of London’s Notting Hill. One day, by a one-in-a-million chance, the world’s most famous actress, Anna Scott, comes into his shop. He watches in amazement as she leaves and he thinks he’ll never see her again. But fate intervenes- and minutes later William collides with Anna. So begins a tale of romance and adventure in London W11.