Graffiti
An apocalyptic world. A devastated city. One last survivor. Edgar has learned to survive on his own, avoiding contaminated areas by the "incident" which destroyed life as we know it. But Edgar's routine is suddenly disrupted by the discovery of a wall with graffiti by his bed. Just one word reveals the presence of another survivor: "Anna."