Battle of Dunkirk: From Disaster to Triumph
Relive the bravery of the Dunkirk veterans in defenseless boats crossing the English Channel - to rescue the stranded soldiers from the inferno - through their uplifting stories of heroism in a battle that changed the course of WWII.