Oeil Pour Oeil
Frank Buapalatas, a pirate captain without any crew recruits new sailors in a tavern to find a treasure.
After each of his failed attempts, he comes back to the tavern alone and in even poorer shape each time. But still he recruits a new bunch of dumb sailors and goes back on a new journey with them.