Thumbelina
This retelling of the classic fairy tale has the digit-sized heroine evading the clutches of various creatures before she can proceed with her courtship of Prince Cornelius.
This retelling of the Hans Christian Andersen classic fairy tale has the digit-sized heroine evading the clutches of various toads, moles, and beetles before she can proceed with her courtship with her dream lover, Prince Cornelius.