People's Cup: A Street Symphony
Narrated by Guillermo Francella and based on a short story by author Hernán Casciari, “Muchachos: La película de la gente” invites viewers to immerse themselves in the world's most soccer-obsessed nation, Argentina, and relive the emotional rollercoaster that was the country’s most recent World Cup victory and celebrations. Much more than a film, this is a cinematic experience. Using home videos from fans from across the globe and never-before-seen drone footage obtained during the victory parade in Buenos Aires, on streets dyed white and sky blue. Witness all the laughter, agony, coincidences, superstitions, madness, joy, and passion that only Argentines are capable of understanding.