The Franchise
The Franchise is the Kansas City Chiefs in-house documentary series, offering an all-access look at the team both on and off the field. Through cinematic storytelling and exclusive interviews, each episode dives into game action, player stories, and the moments that define the season. It’s an intimate, behind-the-scenes journey for fans who want to see the Chiefs like never before.