It's Up to You
Having had his fill of rejections in the acting business, Nico decides to pursue fame via another medium: social media. In a virtual world driven by influencers, likes, and celebrity obsessions, Nico stumbles into a series of hilarious and strange encounters that will test how far he’s willing to go for social media stardom.