Alita: Battle Angel
From visionary filmmakers James Cameron (AVATAR) and Robert Rodriguez (SIN CITY), comes ALITA: BATTLE ANGEL, an epic adventure of hope and empowerment.
From visionary filmmakers James Cameron and Robert Rodriguez comes ALITA: BATTLE ANGEL, an epic adventure of hope and empowerment. When Alita (Rosa Salazar) awakens in a future world she does not recognize, she is taken in by a compassionate doctor (Christoph Waltz) who realizes that somewhere in this abandoned cyborg shell is the heart and soul of a young woman with an extraordinary past.