Broken Arrow
Christian Slater and John Travolta co-star in this action-thriller about a plot to steal a nuclear warhead and hold it for ransom – and the one man who can stop it.
A pair of ace pilots face off against each other as one decides to hijack the nuclear warheads from their experimental B-3 Bomber. In the air and on the ground, through trains, Humvees, exploding helicopters and more as the rogue pilot plays cat-and-mouse with his former protege.