Kill the Jockey
Remo, a horse racing legend, sees his talent overshadowed by his self-destructive behavior. After an accident, Remo disappears from the hospital and wanders around Buenos Aires without an identity. Sirena, the businessman they race for, desperately searches for him while his girlfriend Abril tries to find him in time.
Remo Manfredini, a legend of horse racing, sees his eccentric and self-destructive behavior begin to overshadow his talent. Abril, his girlfriend and jockette, has to decide between going forward with her pregnancy or competing on. They both race for Sirena, a businessman obsessed with Remo. One day, after suffering an accident, Remo disappears from the hospital and wanders the streets of Buenos Aires without an identity. While Sirena searches for him, dead or alive, Abril tries to find him before it’s too late.