Voyage To The Bottom Of The Sea
Dive into this breathtaking undersea adventure filled with dazzling visual effects. During the maiden voyage of a nuclear submarine, the crew is suddenly thrust into a race to save mankind from a global apocalypse. But in order to succeed, they must fend off enemy sub attacks, dangerous saboteurs and spectacular ocean creatures.