Call Me Bruna
Before becoming Brazil's most famous call girl, she was once a girl from a middle-class home who dreamed of independence. But after leaving her parent's house and adopting the identity of “Bruna Surfistinha”, Bruna would wander into a dangerous underworld filled with sex, drugs and violence. This Brazilian drama is loosely based on the life of Raquel Pacheco.