Dark River
After being suspended from the police force, Patricia travels to Santarém to reunite with her daughter. But when Luiza is kidnapped by illegal miners during a medical expedition, Patricia must summon all her courage and experience to rescue Luiza. It is a race against time, a battle for survival, and a testament to a mother’s unconditional love.