The Story of God with Morgan Freeman
Today, for better or worse, the power of religion touches all of our lives, no matter what our faith. This is Morgan Freeman's journey to discover how our beliefs connect us all. This is the quest of our generation. This is the Story of God.
Morgan Freeman journeys around the world to explore what can we learn from God in human form.
Morgan Freeman travels the world to meet people who claim to have had visions of God.
Morgan explores how different religions have developed ways to fight the consequences of sin.
Morgan Freeman sets out to uncover why secrecy and religion are often intertwined.
Morgan Freeman travels the world to explore what holy laws mean for different religions.