Apocalypse: Hitler Takes on the East
June 22, 1941 at dawn, Hitler launches a surprise attack on the USSR, defying the non-aggression pact signed between Stalin’s country and his own.
June 22, 1941 at dawn, Hitler launches a surprise attack on the USSR, defying the non-aggression pact signed between Stalin’s country and his own. This marks the beginning of the horrific “Operation Barbarossa".
It’s June 1941. Hitler commences operation “Barbarossa”, the surprise attack of the USSR.
Fall 1941. Hitler believes victory is imminent, but his hubris turns the tide of battle.