Lifestyle, Docuseries
Miljuschka travels to the USA to discover the impressive and inspiring food truck scene. America is by far the country where food trucks are all part of everyday life. Miljuschka meets interesting characters behind the food truck and discoveres through them the most special, exuberant and original dishes that make your mouth water when you just looking at it!