Shared Custody
The first TV series directed by Javier Fesser tells the story of Cris and Diego, who just broke up and agree they want to stay friends. But that gets tricky when they move back in with their parents. The grandparents are eager to treat them like kids again. It doesn’t matter that Cris and Diego are over forty years old, or have a five-year-old daughter, Cloe.
The first TV series directed by Javier Fesser tells the story of Cris and Diego, who have just split up. As the modern couple they are, they're set on doing divorce without lawyers. They want to stay friends. But that’s easier said than done, as life is tough, and breakups are even tougher—especially if you have to move back in with your parents because you can't balance work with family or manage rent on your own. The grandparents are more than ready to help however they can, but they’re also eager to treat them like kids and meddle in everything. Cris and Diego are over forty years old and even have a daughter, Cloe—a five-year-old who learns to take full advantage of her grandparents’ newfound passion for spoiling her.
Cris and Diego realize that moving "temporarily" back to their parents won’t be so temporary.
Diego and Cris' relationship improves, and they wonder: Did they do the right thing splitting up?
Cris and Diego attend a friend’s BBQ, even though their lawyers advised against seeing each other.
The days without Cloe, Diego and Cris are free again. Time to hit the party scene!
Diego and Cris date other people, and their fears resurface with the first dates.
Diego and Cris plan to meet and sign the separation agreement. What could go wrong?