Dutch Caribbean Coastguard
Join the Coastguards operating around Curaçao, Aruba & St. Martin as the team of highly trained professionals works tirelessly to protect these borders.
Follow the team of Coastguards operating around Curaçao, Aruba & St. Martin. They work hard daily to fight drug trafficking, prevent illegal immigration, and manage numerous rescue missions. A team of highly trained professionals, with support from the Dutch Royal Navy and US Coastguard, have high-tech boats, rescue helicopters, and reconnaissance planes at their disposal to safeguard these borders.