Dossier Eredivisie
In 'Dossier Eredivisie,' Wouter Bouwman delves into the archives of the Eredivisie for a unique road trip through the fascinating world of football. Over eight episodes, he unravels myths, mysteries, and surprising truths about the most beautiful game there is.
Former Eredivisie players search for answers to the secret to a good corner kick.
There are less goals from direct free kicks in the Eredivisie. The specialists are disappearing.