Après La Pluie
In a valley, a dog lives happily with his master, an uncommon shepherd. This shepherd doesn’t only shear his sheep’s wool, he creates clouds out of it, to make rain, thus preserving the cycle of life. But if the shepherd wasn’t everlasting, what would happen to the valley ?
In a valley, a dog lives happily with his master, an uncommon shepherd. This shepherd doesn’t only shear his sheep’s wool, he creates clouds out of it, to make rain, thus preserving the cycle of life. But if the shepherd wasn’t everlasting, what would happen to the valley ? The young dog would have to become creative and persistent to avoid the worst.