Love in a Bottle
March 2020. Two people – both in a forced quarantine – start a love affair in Facetime during the COVID-lockdown. But how viable is a relation that could easily have been just a fantasy?
Love at first sight exists. Sometimes two people look at each other and know, ‘This is it’. This happens to Lucky (Hannah Hoekstra) and Miles (James Krishna Floyd), even though they only briefly met at the airport. Both hurried to their home, because the world was in the grips of COVID. That’s why Miles is in London and Lucky is in Amsterdam. Both are locked up in their own houses, far away from each other. The only thing they know for certain, is that they want to know each other, and that they have a couple of undisturbed weeks ahead to do so. This is where their love affair starts. But will their relationship last, once they get out of their online bubble?