Tour Du Faso
Tour du Faso follows three outsiders in Africa's largest cycling race across the desert. Amidst European perfectionism and African reality, they pursue dreams passionately. The focus isn't on winning, but on the experience itself, offering a glimpse into pre-commercialized decades. With a total prize of 25,000 euros, participation is everything.