Irresistible
Adèle, a successful podcaster, falls head over heels for Arthur, a mathematician. But his presence causes her to have dizzy spells. The diagnosis? Post-traumatic heartbreak disorder. The cause? Her previous relationship, which didn’t end well. Adèle has no choice but to stay away from Arthur, but the attraction is too strong.
It’s love at first sight for Adèle and Arthur, but Adèle begins to feel unwell in his presence.
Adèle and Arthur are on each other’s minds but remain hesitant to dive into a relationship.
Adèle and Arthur start working together. To avoid more dizzy spells, Adèle establishes boundaries.
Following Arthur’s failed declaration, Adèle and Arthur find refuge with their respective families.
Certain that Adèle and Trésor are back together, Arthur considers dropping the podcast.
Adèle and Arthur meet again, following the unexpected success of the first podcast episode.