Dino & the Egg Hunt
Follow us back in time to the days of the dinosaurs, where our two hero detectives try to find the missing dinosaur eggs. In each episode, our heroes follow the trail of the missing egg on a mission to return them safely to the baby dinosaur kindergarten.