Wolven
Thirteen specialists play a psychological game in a remote village where observation, intuition, and deception are central. Each player receives a role. Ten of them become Villagers and three of them Wolves. But no one knows the role distribution. Every glance, remark, and choice is a possible clue. As the first suspicions arise, everyone tries to discover who speaks the truth and who is playing a double game. When night falls, it becomes clear that the game has begun.