Mona & Sketch
Meet Mona – a curious and adventurous girl with a very special friend named Sketch. Sketch can’t talk, but he sure knows how to draw. Every episode is a new adventure, where Mona uses her imagination to think of what she wants, and Sketch uses his magic to bring it to life.
Join Mona & Sketch as they explore being animal doctors, astronauts and deep-sea divers.
Join Mona & Sketch as they explore being archaeologists, carpenters and princesses.
Join Mona & Sketch as they explore being hairdressers, mountaineers and detectives.
Join Mona & Sketch as they explore being police officers, firefighters and artists.
Join Mona & Sketch as they explore being car mechanics, gardeners and tennis players.