Best of the World with Antoni Porowski
Antoni Porowski goes beyond the guidebooks and brings National Geographic’s beloved franchise to life in Paris, Mexico City, London and New York in search of authentic, unforgettable travel experiences. From iconic landmarks to hidden gems, he reveals where to go, stay and eat while uncovering the culture and people that give each city its soul.
From iconic spots to hidden gems, Antoni Porowski explores some of the world’s most extraordinary travel destinations, as inspired by Nat Geo’s beloved “Best of the World” franchise. Diving into the hearts of Paris, Mexico City, London and his hometown of New York City, Antoni searches for authentic, unforgettable experiences that deserve a place among the world’s greatest. Showcasing the ultimate places to go, stay, eat and explore, Antoni’s curated and inspiring journey takes viewers beyond the guidebooks to discover the true essence of each city, its culture and, above all, its people.