Documentary on musician Silvio Fernandez, a legend in Sevilla and cult figure in Spain. With five albums blending hits from the 50s and 60s with rock and Italian music, Silvio delighted audiences with his unique voice and improvisational style. Unseen footage and his music are featured, exploring his life in Triana, Marbella, Lebrija, and Amsterdam.