Celebrity Wheel of Fortune
A new spin on the iconic game show. Hosted by pop culture legends, welcomes celebrity contestants to come to spin the world’s most famous wheel and solve word puzzles for a chance to win up to one million dollars. All of the money won by the celebrity contestants will go to a charity of their choice.