The Salvation
It's 1871 and colonists from all over Europe head for America in search of a better life. When Jon, a Danish pioneer, kills the murderer of his family it is the notorious Colonel Delarue and his gang who put a bounty on his head. Rejected by the community, Jon has to face the outlaws by himself and is forced to give up the peaceful life of a colonist.