No Man's Land
During the scorching summer of 1914, Arthur Knaap joins the Foreign Legion in Paris, eager to defend his nation. However, trench warfare quickly exposes him to the grim realities of the First World War. Amidst loss and despair, a pivotal decision alters Arthur's fate and the course of the conflict. Yet, haunting nightmares reveal the enduring toll of his choices.