Return to Las Sabinas
Gracia and Paloma return to Las Sabinas to look after their father, Emilio. Gracia reunites with her childhood sweetheart, Miguel, who is now engaged to Esther. Paloma takes over the family’s land and clashes with landowner Paca Utrera, who shares a terrible secret with Emilio and has a nefarious plan for the village. Young Óscar is found dead under strange circumstances. Manuela must investigate the murder with the help of Óscar’s brother, Álex, who is a priest.
The Molina sisters return to Manterana to look after their father. Gracia reunites with Miguel.
Gracia and Miguel reminisce about their youth. Paca talks to the Molinas. Paloma visits Esther.
As they take apart Emilio’s shed, Miguel discovers the truth about Gracia’s marriage.
Gracia and Paloma pull away from each other over past issues. Manuela mourns Óscar’s death.
Gracia confronts the reasons that drove her away from Miguel and doubts whether to see him again.
Gracias makes a decision about her relationship with Miguel. Miguel learns of Paca’s plans.
Paca has suspicions about Gracia and Miguel’s relationship and takes matters into her own hands.
Paca threatens Gracia with telling Miguel the secret she has been keeping all these years.
Miguel hits the bottle. He cannot bear the thought of Gracia staying in Manterana.
As Gracia comes to terms with her new emotional predicament, a suspect in Óscar’s murder emerges.
Miguel and Esther celebrate their stag and hen parties with unexpected consequences.