Fast & Furious 6
Hobbs (Dwayne Johnson) has been tracking an organization of lethally skilled mercenary drivers across 12 countries. The only way to stop the criminal outfit is to outmatch them at street level, so Hobbs asks Dom to assemble his elite team in London.
Hobbs (Dwayne Johnson) has been tracking an organization of lethally skilled drivers, whose mastermind (Luke Evans) is aided by the love Dom (Vin Diesel) thought was dead, Letty (Michelle Rodriguez). The only way to stop the criminal mercenaries from stealing a top secret weapon is to outmatch them at street level, so Hobbs asks for the help of Dom and his elite team. Payment for the ultimate chase? Full pardons for all of them and a chance to make their families whole again.