Ventoux
Four men, old friends, climb Mont Ventoux on their racing bike, as they did 30 years ago. Everything is cake and egg, until their childhood friend, the beautiful Laura, comes along and the ghosts from the past arrive.
Four men, old friends, climb Mont Ventoux on their racing bike, as they did 30 years ago. And they do what men do so well: alternate heavy seriousness and slack bitches effortlessly. Until their childhood friend, the beautiful Laura, comes along and the ghosts from the past arrive. In a contemporary and recognizable mix of hilarity and melancholy, friendship conquers, which, precisely because of that past, turns out to be a friendship for life.