Hansie
HANSIE is an intriguing documentary about the life of Hans Kraay Junior, one of the most remarkable characters in Dutch football. Known for his flamboyant personality, unforgettable interviews, and never being shy to voice his opinion. But beyond the image of the cheerful born optimist, 'Hansie' also reveals a sensitive man shaped by his relationship with his father.
HANSIE is an intriguing documentary about the life of Hans Kraay Jr., one of the most remarkable characters in Dutch football. Known for his flamboyant personality, unforgettable interviews, and never being shy to share his opinion. But beyond the image of the cheerful born optimist, 'Hansie' also reveals a sensitive man marked by his relationship with his father, Hans Kraay Sr. From Johan Derksen and René van der Gijp to Erik ten Hag and his beloved Sofie, their stories and insights paint a complete picture of one of the Netherlands’ most colorful football personalities.