Evermoor
When Tara Crossley moves to the village of Evermoor with her famous novelist mother and a brand new step-family, she realizes that the English countryside is not as sleepy as it seems. For the Crossleys' spooky new house on the moors contains a tapestry that tells the future. The tapestry is tended to by a sinister sewing circle called the Everines, who waste no time in predicting that the Crossley's home is about to go up in flames.