Ibiza Occidente
In the heart of electronic music's Hollywood lies Ibiza, where musicians, DJs, and promoters craft an elaborate entertainment scene. Through "nine and a half music stories," the film offers glimpses into this vibrant world, exploring themes of fun, sex, and freedom. Ibiza serves as both backdrop and muse, where music intertwines with life's tales.