Death of a Gentleman
Two cricket journalists, concerned about the future of the sport's most revered format, embark on an investigation into the health of Test cricket. Their quest for answers soon uncovers a wide-reaching conspiracy, with roots extending to the highest levels of cricket administration and politics, threatening the very integrity of the game.