Peninsula
Peninsula delves into Italy's surfing history and present, exploring its coastline and passionate surf culture. Shot in 35mm, 16mm, and super8 film, it features exclusive archival footage and insights from Italian surfing pioneers. Directed by Luca Merli, the documentary showcases the journey of Italian surfing, with contributions from a talented creative team and artists for the soundtrack.