Brilliant Corners: Ghana
Sam explores surfing and dance in Ghana, honoring surf school pioneer Brett "Mr. Bright" Davies. Immersed in Highlife music and coastal beauty, he delves into the sport's resonance on the Gold Coast, a stable region with accessible flight routes and lush landscapes.