Behind Enemy Lines
Owen Wilson and Gene Hackman co-star in the story of a navy navigator who goes on the run from relentless enemy troops when his plane is shot down over hostile territory.
After a pilot is shot down and tries to outrun a pursuing army, the commanding officer finds his rescue operation hamstrung by politics, forcing the pilot to run far out of his way.