Bittersweet Days
When Julia's boyfriend has temporarily moved to London, she has to share the flat with Luuk, an outgoing Dutch photographer. Their cohabitation will make the two of them rethink their way of confronting life. A film about identity, love, friendship, and personal growth that portrays the concerns of a thirty-something group of people in a globalized Barcelona.