Achter de wolken
Fifty years after their youthful romance was cut short, Emma and Gerard meet again. She married his best friend, but now, with lives lived, they fall in love once more. Can they reignite a passion left dormant for half a century? Their story is one of a staggering final love, felt with the intensity of the first.